Chat



Sonsuz Filmi İzle


Yapım : 2009 – Türkiye
Tür : Dram , Komedi
Yönetmen : Cemal Şan
Senaryo : Can Sinan

Oyuncular :
İsmail Hacıoğlu , Şevket Çoruh , Mehmet Ali Nuroğlu , Ahmet Mümtaz Taylan , Erdal Tosun

Film‘in konusu çok güzeldi. Günümüz en kötü hastalığı olan ve neredeyse artık her ailenin başına gelen hastalığı konu alarak inanılmaz bir hikayeyi bize izletenlre teşekkür ediyorum. Şevket Çoruh’u ilk olarak İnşaat filminde izledim, ardından Arka Sokaklar ve şimdi
Sonsuz filmi. Hergün oyunculuğunu geliştiriyor. Bu filmde ki performansı mükemmeldi. Aynı anda hem dram hem komedi oynayabiliyor. Türk sineması için büyük bir yetenek. İsmail Hacıoğlu ise her oynadığı rolü üstesinden geliyor. Tekrar etkilendim. Ferhat Gündoğdu’yu ilk kez bu filmde izledim ve çok beğendim. Çok zor bir rolü üstlendi. Bunu başarılı bir şekilde atlattı. Süleyman Turan mükemmel gibi yeşilcam’ın en iyi oyuncularından birisini tekrarbeyazperde de görmek çok güzel. Çok güzel bir rol üstlendi. Kendisini oynadı ve başarılı bir şekilde atlattı.Yorumlarınızı bekliyoruz.İyi seyirler



PART 1



PART 2



PART 3



PART 4



PART 5



PART 6



PART 7




http://i49.tinypic.com/23mvfxe.gif

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Film İzle