Chat



The New Daughter Full izle


The New Daughter Full izle
Tür:Korku
IMDB: 6.0
Yönetmen: Luis Berdejo
Oyuncular: Kevin Costner, Ivana Baquero, Gattlin Griffith, Samantha Mathis
Süre: 107 dakika
Konusu: Bekar bir babanın kızındaki ilginç davranışların sırrını çözmek için kaliforniyaya taşınması ile korku ve gerilim dolu anlar başlar

imdb izleyici yorumu:

Değil gerçekten neden bu korku kategoride gerilim evet, ama düşme emin değil gerçekten bir şey korkutucu olarak rahatsız edici olduğu kadar ve ben bu film olduğunu düşünüyorum kafasına çivi vuruldu.
başkasının bu film de belirtildiği gibi belirtilerin ipucu çıkarmak, fakat bir büküm, küçük bir ev ve yakın görünmüyor kadarıyla uzaylılar gibi zorlama hits şeyle.
başkasının bu filmi kesinlikle korkunç, ve ben yardım edemem, ancak katılmıyorum belirtildiği gibi, film beni ve hatta bir kez bittiğinde tüm uzunluğu merak etti. Gözlerim, ben hiç böyle hissetmemiştim sıkılmıştı ya da ne zaman o did "iyi şeyler" için alacağı merak yapıştırılmış kaldı yavaş başlamak ve görünmek sonra gerçekten hızlı son 20 dakika koştu, ama hissetmiyorum ki Böyle kötü bir şey olarak gerilim vardı hepsi zaten kurmak içinde.

 












0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Film İzle